5 Ağustos 2010 Perşembe

mezun oldum ben.

Diplomamı aldım, oturdum inceledim, sade ve hoş bir diploma, her kelimesini beş kere okudum, okudukça daha çok üzüldüm, yanımdaki kız da daha çok terledi, “of çok sıcak” dedi. Kafamı kaldırdım, terden tişörtü sırılsıklamdı, göz göze geldik, gözünü kaçırdı. Diplomama döndüm, ismimin üzerinde 2 ter damlası buldum, “çok koştuk çok yorulduk” dedim. Ağlamak istedim, gözlerim doldu, ağlayamadım.

Kız terlemese ağlardım.

Terleyen kız olmasa ağlardım.

Sonra birden içeri Holden Caulfield girdi.

“Aa” dedim, “Naber kanka, bak diplomamı..”

“Siktir lan” vurdu elime, diploma düştü. “Koşmadın ki adam gibi, keşke koşsaydın, koşsaydık... Bir de romantizm yapıyo pezevenk, çok koşmuş çok yorulmuş!”

“Ayıp oluyo, ağzını bozma, ben küfrediyo muyum?”

“Sıs lan! Ter damlamış da ağlamak istemiş, diploma aldın ya, illa bi artislik yapcan, sen ne zaman adam olcan lan?”

Çok ağrıma gitti, çirkefleştim. “Kanka, burnunda sümük var!”

2 yorum: