29 Temmuz 2009 Çarşamba

naber?

Staj yapıyorum 22 Haziran'dan beri, bazen boş zamanım oluyor, faydalı birşeyler yapsam çok iyi olur ama valla canım hiç istemiyor, başka birşeyler yapasım var, o yüzden bu sayfayı açtım, içeriği hakkında değişik düşüncelerim var ama henüz karar vermedim, ama büyük bir ihtimal hergün girip kafama göre birşeyler yazacam.

Bu arada yazı yazmak zor bir işe benziyor. Yazım kurallarını unutmuşum, abov. Bir de "yazacam" ya da "yazacağım" yazmak arasında tahmin edemeyeceğiniz kadar ikilem yaşadım. Noktalama işaretleri, cümleyi nerde bitireceğine karar verememe, paragraf bütünlüğü meselesi... hakkaten hepsini düşününce "boş ver lan aç bir iki klip izle kafan yerine gelsin" diyorum ama pes etmek yok!

Ben bu blog sayfasına birsürü fotoğraf vidyo falan da çeker, eklerim, güzel olur lan!

Mesai bitmek üzere, saat 16:54. Birazdan aşağı inip şirketimizin bize sunduğu eşsiz olanaklardan biri olan fitness salonuna gidip vücudumu geliştirmeye çalışacam, bakalım. İlk yazı çok tırt oldu, olsun.

3 yorum:

  1. Vay bea. Veysi sen de girmissin blog alemine haberimiz yok. Takip ediyorum dostum blogunu. Ama soliyeyim cok uzun. Yeni nesil o kadar uzun yazilari cok nadir okurlar. :)) Ama guzel. Hem de cok guzel.

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim tahsin, olsun yav sen oku, birkaç kişi daha okusun, bir 100 kişi daha okusun yeter :)

    YanıtlaSil
  3. tırt falan değil lan samimi olmuş bence elma şekeri.. naber demişsin ya, iyilik sağlık diyorum ;)

    YanıtlaSil